De lekkerste brownies
  • The Original: de eerste, de lekkerste
  • Gratis kaartje en wikkel naar keuze
  • Hoogste klantwaardering

Klantenservice bereikbaar

dagelijks 8-20 uur:     info@browniesperpost.nl
ma-vr 9-17 uur: 0591-361952
Het lekkerste cadeautje in de brievenbus

Zo werkt het

Het is eenvoudig. Hier leggen we de stappen in het bestelproces uit.

 

Enkele-soort doos of meer-soortendoos

Klik op Kies je brownies en bedenk of je een doosje met één soort wilt of meer soorten in één doos. In het eerste geval klik je op de soort die je wilt en in het tweede geval kies je een twee- of een vier-soorten-doos. Daarna kies je de grootte van de doos, dus hoeveel brownies erin zitten. De keuze is 6, 12 of 24 brownies.

 

De Brownie versierbox
Soms staat er een product in de shop waarvan de naam eindigt op box, bijvoorbeeld de Sinterklaasbox. Deze boxen zijn voor de helft gevuld met brownies en voor de helft met versiering en een instructie waarmee de ontvanger zelf de brownies optuigt tot indrukwekkende mini-gebakjes.

Digitale cadeaubonnen
Onze brownies komen sowieso snel aan maar als morgen te laat is, is er dit last-minute cadeautje! De digitale cadeaubon wordt ontvangen per mail en bevat een cadeaucode waarmee de ontvanger zelf brownies kan bestellen wanneer het hem of haar uitkomt. De digitale cadeaubon wordt direct na ontvangst van jouw betaling gemaild aan het e-mailadres dat jij opgaf.

 

Als je een latere verzenddatum invult, wordt de cadeaubon verzonden op die datum om 00.01 uur. Je kan de cadeaubon natuurlijk ook eerst aan jezelf mailen en op het gewenste moment doorsturen aan de ontvanger. Een digitale cadeaubon is drie jaar geldig.

 

Aantal en personaliseren
Na het kiezen van een product en het aantal brownies in de doos, kies je het aantal dozen dat je wilt hebben van dit product. Ons bestelproces is ingericht op het verzenden van cadeautjes in de brievenbus. Dat betekent dat je voor elke doos opgeeft wanneer wij deze moeten verzenden, met welke wikkel, naar wie en met welke boodschap. Dit noemen wij het personaliseren van een doos.

 

Na het personaliseren van alle dozen van één product kan je klikken op Verder winkelen om een ander product te kiezen of kan je doorgaan naar Afrekenen. Als je het personaliseren niet meteen af wilt maken, kan dat ook later. De winkelwagen onthoudt jouw producten en geeft het aan als er nog personalisaties gedaan moeten worden. 

 

Verzenddatum brownies
Het sterretje bij verzenddatum verwijst naar het informatieblok Info over verzenden (rechts in beeld of op mobiel scrollen naar onderen). Dit blok bevat uiterst belangrijke informatie over verzenden. Lees het goed.

 

In de kalender worden alleen de beschikbare verzenddata getoond.  In 90% van de gevallen bezorgt PostNL de volgende dag in Nederland. Wil je alle dozen van dit product verzenden op dezelfde datum? Vink dan aan Deze verzenddatum voor alle dozen. Voor de volgende dozen van dit product is de verzendatum dan al ingevuld.

 

Kies je voor 16.00 uur de datum van vandaag, maar rond jij jouw bestelling na 16.00 af, dan de eerstvolgende verzenddatum.

Wikkel
Voor elke doos brownies kies je een wikkel die past bij de gelegenheid. Maakt het niet uit, kies dan gewoon de neutrale wikkel. Om de kosten hoef je het niet te laten, want deze mooie verpakking is gratis. Wil je alle dozen van dit product voorzien van dezelfde wikkel? Vink dan aan Deze wikkel voor alle dozen. Voor de volgende dozen van dit product is de wikkel dan al aangevinkt.

 

De optie Jullie eigen bedrijfswikkel is bedoeld voor bedrijven waarvoor wij een eigen bedrijfswikkel gemaakt hebben. 

 

Ontvanger

Voor elke doos brownies geef je op wie de ontvanger is. Geen grapjes maken in de tenaamstelling hoor, dat doe je maar in de persoonlijke boodschap.  Een onjuiste of incomplete tenaamstelling kan ertoe leiden dat de brownies niet bezorgd worden. 
Gaan jouw brownies naar een bedrijf, geef dan duidelijk de afdeling aan waar de brownies naar toe moeten. In het vak voor de bedrijfsnaam of de persoonsnaam past dit er vaak nog wel bij. En bevindt de ontvanger zich in een ziekenhuis? Wees er dan zeker van dat hij of zij niet zal verhuizen gedurende de overkomstduur van de brownies.

 

Postcode en huisnummer

Als de Nederlandse postcode en het huisnummer bij elkaar passen vult het systeem zelf de straat- en plaatsnaam in. Werkt dat niet controleer dan of je wellicht spaties mee gekopieerd hebt. Nogmaals zelf intypen lost het probleem meestal op. Werkt het daarna nog niet, controleer dan hier of de combinatie van postcode en huisnummer bestaat. Onze webshop herkent geen postbusadressen. Wij vinden het niet verstandig brownies naar een postbus te sturen omdat veel postbussen niet dagelijks geleegd worden.

Toch brownies verzenden naar een postbus of niet herkend adres? Dat kan wel maar wij noch PostNL kunnen dan verantwoordelijkheid nemen voor een juiste en tijdige ontvangst.

Ga als volgt te werk: plaats je bestelling maar vul bij het adres van de ontvanger de postcode en het huisnummer van Brownies per Post in: 7841 BZ - 2. Dan verschijnt Bommertsweg in Sleen. Kies bij betaalwijze Overboeking, maar negeer het overboekingsverzoek dat je krijgt. Dus betaal niet aan Mollie. Mail ons direct na het plaatsen van de bestelling het juiste adres. Wij passen het handmatig aan en mailen je bevestiging van de bestelling. Tegelijkertijd mailen we je een factuur die je direct kunt overmaken.

 

Onze webshop herkent geen postcodes en huisnummers van buitenlandse adressen. Verzend je naar België of Duitsland dan ben je zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste combinatie.

 

Gaan alle dozen naar dezelfde ontvanger? Vink die optie dan aan. Voor de volgende dozen van dit product is de ontvanger dan al ingevuld. 

 

Pakketpost

Standaard worden jouw brownies verzonden als brievenbuspost. Wil je dat niet? Of wil je meer doosjes verzenden naar één adres, ga dan als volgt te werk:

 

Vul bij alle ontvangers hetzelfde adres in. Vink aan 'Deze adresgegevens voor alle dozen' om het niet steeds opnieuw te hoeven invullen. Als alle personalisaties zijn gedaan en je bent klaar om te betalen, kies dan bij betaalwijze voor Overboeken en rond je bestelling af. Negeer het automatische betaalverzoek dat je vervolgens krijgt. Stuur dan een e-mail naar info@browniesperpost.nl om ons te laten weten dat je de bestelling die je zojuist hebt gedaan als pakket verzonden wilt hebben. Wij bevestigen dat weer aan jou en mailen jou een factuur waarin we de verzendkosten gecorrigeerd hebben. Deze factuur mag je binnen 14 dagen aan ons overmaken. De verzendkosten bedragen € 6,95 tot 10 kg.

 

Omdat je meer brownies in één pakket verstuurt is het goed om je extra bewust te zijn van de risico's van vertragingen bij PostNL. Bij een vertraging van één of twee werkdagen is het risico voor jou. Worden de brownies niet binnen drie werkdagen bezorgd, dan is het risico voor ons.

 

Houd er rekening mee dat er voor de ontvangst van een pakket iemand op het adres aanwezig moet zijn. Wil je het afhalen op een afhaalpunt? Geef dat dan in dezelfde e-mail aan ons door.

 

Jouw persoonlijke boodschap

Jij kiest of je een kaart bij jouw brownies wilt of niet. Op de voorkant van de kaart staat for you. Achterop de kaart printen wij de tekst precies zoals jij die hebt getypt en in beeld ziet. Denk ook aan je naam. Die staat nergens anders. Zet je geen afzender op de kaart of kies je voor verzenden zonder kaart dan weet de ontvanger niet van wie de brownies zijn. Wil je alle dozen voorzien van dezelfde persoonlijke boodschap? Vink dan aan Deze kaart voor alle dozen. Voor de volgende dozen van dit product is de kaart dan al aangemaakt.

Heb je bewust of onbewust niet jouw naam op de kaart gezet dan is het goed om te weten dat wij jouw naam en eventueel jouw e-mailadres toch bekendmaken aan de ontvanger als deze ons daarom vraagt.

 

Winkelwagen
Nadat je alle brownies hebt gepersonaliseerd, ga je door naar de Winkelwagen. Je kunt daar ook weer dozen verwijderen of wijzigingen doen in de personalisaties. Als je tevreden bent over de inhoud van de Winkelwagen ga je door naar Afrekenen. 

 

Account aanmaken

Je logt in of klikt op Doorgaan naar afrekenen om zonder account te bestellen of om na het ingeven van jouw persoonlijke gegevens alsnog een account aan te maken. Wij adviseren je een account aan te maken. Dat heeft de volgende voordelen:

- je spaart Browniepoints!

- je kunt zien hoe ver wij zijn met jouw bestelling

- je hoeft een volgende keer jouw persoonlijke gegevens niet in te voeren

- je kunt zien welke brownies je eerder al bestelde

 

Kortingscode

Een tegoedcode, cadeauboncode of kortingscode geef  je in bij het Afrekenen op de check-out-pagina in het vak Tegoedcode.

 

Nu bestellen