Vragen over jouw browniebox
Hebben jullie ook glutenvrije, lactosevrije of veganbrownies?
Onze Black Bean Brownies is geschikt voor een vegan leefstijl, voor een lactosevrij dieet en voor een glutenarm dieet: ze worden gemaakt van ingrediënten die geen gluten bevatten, maar ze zijn niet gecertificeerd glutenvrij: omdat ze gemaakt worden in een bakkerij waar tarwe wordt verwerkt kunnen ze sporen van gluten bevatten.
Zijn jullie brownies halal?
Ja. Wij gebruiken geen ingrediënten waarvoor dieren worden geslacht.
Zijn jullie brownies geschikt voor zwangeren?
Ja, zeer geschikt zelfs ;-) De eieren die wij gebruiken zijn biologisch, gepasteuriseerd en worden voldoende verhit.
Het adres wat ik invoer wordt niet herkend, wat nu?
Voordat je belt, lees deze tips even
Waar moet ik afdeling en kamernummer neerzetten?
Zet het adres van de ontvanger op Bedrijf. Voeg de afdeling toe aan de bedrijfsnaam en het kamernummer aan de persoonsnaam. Kom je er niet uit, mail ons dan meteen na het plaatsen van de bestelling even hoe je het wilt.
Ik wil al jullie soorten in één doosje, kan dat?
Nee, helaas. Dat wordt duur vanwege arbeidskosten en leidt tot veel afval. Wij kiezen ervoor de prijs laag te houden terwijl we toch werken met fairtrade en grotendeels biologische ingrediënten.
Ik heb geen track- en tracecode ontvangen
Meestal zit deze dan in jouw spam- of reclamebox. Anders mail je ons even. Dan krijg je hem alsnog.
Mijn brownies zijn niet aangekomen. Wat nu?
De track- en traceinformatie van brievenbuspakjes is minder accuraat dan die van pakketten. Heb je de geadresseerden al gesproken? Vaak betreft het alleen een gemiste afleverscan.
PostNL zegt dat de brownies bezorgd zijn, maar ze zijn er niet. Wat nu?
Vaak worden brievenbuspakjes op het depot als Afgeleverd gescand en gaat de postbode daarna pas op weg. Als ze er morgen nog niet zijn, neem dan contact met ons op.
Er stond geen naam op het kaartje in mijn browniebox
Mail ons maar even. We hebben het nummer nodig dat linksonder op het kaartje staat of jouw adres.
Mijn brownies zijn anders dan verwacht of beschadigd. Wat nu?
Mail ons en stuur meteen even een paar foto's mee. Ook graag van de doorsnede van de brownies en van de soortsticker op het pakje. Gooi ze niet weg.
Kan ik alleen online brownies bestellen?
Ja, wij hebben geen winkel.
Ik woon in het buitenland en kan mijn buitenlandse factuuradres niet opgeven. Wat nu?
Je kunt tijdelijk ons adres even opgeven in plaats van jouw eigen adres. Mail ons dan direct na het plaatsen van de bestelling jouw eigen buitenlandse adres mailen. Dan passen wij het aan.
Hoe lang blijft mijn cadeaucode vanwege 170 Browniepoints geldig?
Dat is één jaar.
Hoe kan ik mijn account verwijderen?
Dat kan je niet zelf doen. Stuur dan een mailtje naar info@browniesperpost.nl en wij doen het voor je. Je ontvangt een bevestiging.