De lekkerste brownies
  • The Original: de eerste, de lekkerste
  • Gratis kaartje en wikkel naar keuze
  • Hoogste klantwaardering: 9,8

Klantenservice bereikbaar

ma-vr 9-17 uur:     info@browniesperpost.nl
ma-vr 10-16 uur: 0522-785559

Werkt het niet?

Als de Nederlandse postcode en huisnummer bij elkaar passen vult het systeem zelf de straat- en plaatsnaam in. Werkt dat niet controleer dan of je wellicht spaties mee gekopieerd hebt. Nogmaals zelf intypen lost het probleem meestal op. Werkt het daarna nog niet, controleer dan hier of de combinatie van postcode en huisnummer bestaat.

Toch brownies verzenden naar een niet herkend adres? Dat kan wel maar wij noch PostNL kunnen dan verantwoordelijkheid nemen voor een juiste en tijdige ontvangst.

Ga als volgt te werk: plaats je bestelling maar vul bij het adres van de ontvanger jouw eigen adres in. Kies bij betaalwijze Overboeking, maar negeer het overboekingsverzoek dat je krijgt. Dus betaal niet aan Mollie. Mail ons direct na het plaatsen van de bestelling het juiste adres. Wij passen het handmatig aan en mailen je de bevestiging van de bestelling. Tegelijkertijd mailen we je een factuur die je direct kunt overmaken.


Voor verzenden naar een postbus geef je de postcode op en bij huisnummer het postbusnummer. Dan verschijnt bij straat vanzelf Postbus en bij plaats de juiste plaats.  Bedenk wel even of de postbus dagelijks geleegd wordt.

 

 

België en Duitsland

Jij bent zelf verantwoordelijk voor het opgeven van de juiste adresgegevens voor Belgische en Duitse adressen. Bij Nederlandse adressen wordt de combinatie van postcode en huisnummer gecontroleerd, maar bij buitenlandse adressen niet. Het niet aankomen van de brownies vanwege het opgeven van een ongeldige combinatie is voor risico van de besteller.